Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Jan 2024 11:12:00 +0200

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2311301/13587 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Kipi küla, Kapa// Kiigeplatsi// 
Kipi// Kipi-Puidu// Kipiniidi// Külalistemaja// Küngu// Rüüsa// Sepa// 
Suira// Tamme-Toome// Koovi küla, Ludvigi// Paju// Pajusaare// 
Pussa-Ruumeti// Pussa-Tammiste// Sulu// Sulu-Pussa// Mõisaküla, 21102 
Mustjala-Kihelkonna-Tehumardi tee (Sidevälisvõrk VT1913) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tööd riigitee teemaal

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26847674>  (menetlus nr: 
402778), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.01.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (SANDER KASK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister